Husk meg
Brukernavn
Passord

ffksupporter.net oppsummerer 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 jan 10, 18:02

– Året 2009 har vært et turbulent FFK- år. ffksupporter.net tar en liten titt på både opp- og nedturer, fra solid juniorsatsning til nedrykk mot Sarpsborg 08.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1858

Bedre sent enn aldri. :-) Mens vi venter på resultatet av årsmøtet og hva som videre skjer med FFK, kan vi ta et raskt tilbakeblikk på katastrofeåret 2009.

Går også an å nevne sine beste og verste minner fra 2009 her. Kanskje vi også har glemt noe? Kom gjerne med innspill. Smile

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08

Lagt til: 04 jan 10, 19:24
Endret: 04 jan 10, 19:28
Endret av: Lemmy

Bra sak, om enn noe unødvendig "sleivete" noen steder. (Mener det er unødvendig å kalle Solheim for klovn, selv om jeg er enig i at det ikke burde være han som tok de telefonene.)

Synes også det blir litt feil å ta Vestvik på uttalelsen om verdien på spillerstallen. Vil gjerne gjøre oppmerksom på dette intervjuet, http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/590077 ,da det tydeliggjør Arvid Vestviks og Styrenes roller noe samt gi et litt mer nyansert syn på hans innsats i ffk.

Synes ellers det er litt merkelig at Torjusens avgang og tilbakekomst ikke er omtalt.

Alt i alt synes jeg likevel det er en fin oppsummering!

(fikk ikke til å lage en link av det, om noen mod kan hjelpe meg hadde det vært feiende flott)

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 03 feb 10, 23:48

For dere som ønsker å gjenoppleve 2009-sesongen i tesktformat, er nå ffksupporter.nets gjennomgang tilgjengelig her.

Til dere som i stedet har lyst til å glemme hele greia og se framover, er det bare en ting å si: kjøp sesongkort og bli med å støtt FFK i vår store comebacksesong.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 05 feb 10, 10:23

Opprinnelig postet av Per Egil

For dere som ønsker å gjenoppleve 2009-sesongen i tesktformat, er nå ffksupporter.nets gjennomgang tilgjengelig her.

Til dere som i stedet har lyst til å glemme hele greia og se framover, er det bare en ting å si: kjøp sesongkort og bli med å støtt FFK i vår store comebacksesong.

"<!--[endif]-->" Wink (Tre avsnitt før slutt i delen "Karlsen taper maktkampen").

Meget bra! Altså, året som sådan var et h******, men oppsummeringa er meget bra. Det eneste jeg savner, var en henvisning til Raymonds besøk i, og uttalelser til, NRK Østfolds morgensending den dagen kvalikkampen skulle være, beskjeden han fikk senere på dagen om at han ikke engang var i troppen, og "spekulasjonene" om en sammenheng mellom de to tinga.

---------------------------

Hater hat!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914