Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 aug 06, 11:48
Opprinnelig postet av frekkrik

Riften til Mishy så heldigvis ikke veldig ille ut. så han hadde fått en liten plasterlapp litt over øyet, så det er nok ikke så farlig.

Ellers synes jeg det var en bra kamp av sultne 2 lagsspillere. De fikk hvertfall øvd seg på angrepsspill, men det ble desverre en del offsider (Mange av dem langt over tvilsomme) Eller var det ganske så bunnsolid, Øssia klarte ikke å skape noe som helst. Registrert ikke en redning fra Staw i 2 omgang, han slapp inn et mål på et langskudd som var umulig å ta, ellers trur jeg han hadde 2 utspill fra 5 metern! Så forsvaret fikk ikke altfor mye å bryne seg på.

Men synes Begge backene for anledningen klarte seg veldig bra! Tamasz var mye involvert og løp veldig mye opp langs hele linja på venstresia, mens Miikka løp enda mer som høyreback! Ble imponert over arbeidskapasiteten hans, selv om det var mot et svakt øssialag.. Trur vi kan få mye glede av ham i Tippeligaen framover.

 

Forøvrig er 2 lagskamper absolutt å anbefale!

-Man får med seg ALT dommeren og spillerne snakker (krangler) om, noe det var mye av i denne kampen!

-Man er nesten garantert mye mål!

-Mye fint spill var det hvertfall idag, sammen med mange tøffe taklinger.

- Kort kø i kiosken

- Ikke noe trafikk hjem etter kamp!

Alt i alt en positiv opplevelse å være på 3 divisjonskamp!



Mye koster inngang da?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340