Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 06, 18:52
Endret: 16 jul 06, 18:53
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av FFK1903
Eggen sa før kampen at de skulle være seg selv og spille. Alt jeg hører er at RBK kjører på og at FFK har lagt seg veldig lavt. Ikke akkurat overraskende men noen som likevel kan komme med en liten tilstandsrapport?

Det er et feilaktig bilde av kampen. Vet ikke hvor du har det fra. 1. omgang har vært jevnspilt og veldig sjansefattig, men FFK har ikke vært spesielt baktunge. I perioder er det FFK som har hatt ball mest - på RBKs banehalvdel. Det har vært to lag som har spilt mye ballbesittende, en del småpent spill og kombinasjoner, men lite besluttsomme foran mål.

Synes FFK har levert en omgang til godkjent. RBK har knapt nok skapt en eneste målsjanse i løpet av 45 min på Lerkendal. Håper dog vi klarer å skape enda litt mer fremover etter pause. Brenne har hatt to halvsjanser og Hoås og Bjørkøy en hver. Vår bestemann synes jeg har vært Ramberg.


Var vel Matta som mente at RBK kjørte løpet og hadde vært innom FFKs sekstenmeter 10 ganger i løpet av den første halvtimen eller noe, men at det manglet det lille ekstra. Han sa også at det var et spørsmål om tid før RBK scoret ettersom FFK var baktunge.

Men stoler mer på dine tilbakemeldinger, he he, de klang i hvert fall bedre med håp om poeng.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340