Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 10:33
Mener ikke at dersom dem ikke har.. jeg spute med ett smil bare, men culmart Daniel  var topp skårer i 1 div og det skal jeg love  deg at ikke ringberg var da FFK var der eller tar jeg feil  ?

 om Robbie tar du feil.....  Meritter: Årets unge spiller i Skottland 1997, 1 A-landskamp, Årets spiller 2004 (VG), Cupmester og seriebronse 2004.

jeg kan si en annen ting som ringberg er langt fra så lenge du drar frem daniel og det er vel spill uten for norge og sverige...
Hadde ikke kamma kjøpt ringberg så hadde han ventet til fri over gang og reist hjem... Ingen andre var i nærheten av å snuse på han av klubber i utlandet... ja sverige er ett utland for oss, men nå tenker jeg lenger vekk

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340