Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 05 mai 06, 00:50
Endret: 05 mai 06, 00:55

Nå er jeg inne i min fjerde sesong med FFK og har endelig lyktes med å vinne et trofe.. Første sesongen ungikk jeg nedrykket og fikk nesten sparken.. Andre sesongen gjorde jeg en hæv med endringer derav formasjonen giklk fra 4-4-2 til 4-1-2-2-1 på en måte den formasjonen laget bruker i virkeligheten, og dette funker helt rått..dette førte til en respektabel fjerdeplass og RL spill.. Tredje sesongen ble det 6 plass som var utrolig jevn (6 poeng bak 1. plassen). Endelig i fjerde sesongen kom 1. plassen som jeg med hjelp av Moss klarte (Moss slo LSK 3-2 og FFK passerte LSK på flere skårede mål)  

første elvern min pr idag ser omtrent slik ut..

                                            Staw

Ruud                    Bora             Alioui            Bertelsen

                                     Risholt

                      Brenne              Hetemaj

West                                                             Mcdonald

                                    Hoås


Bora er egentlig den spillern som har overraska meg mest, er kaptein og har spelt absolutt alle kampene i fire sesonger..   Han bør beholdes og spille masse.. Han ble  t.o.m innkalt til landslaget under vm 2006 og etter det har etterspørselen fra andre klubber flommet inn, selv i en alder  av 34:)

Tarik forsvant relativt fort til Bochum for 0kr!!!!!!! derretter har han nå kommet seg til lazio hvor han gjør det super bra.. Hele 26 A-landskamper har det blitt pån også i en alder av 21 år.. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340