Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 25 apr 06, 14:03
Er det ikke merkelig hvordan den negative presseomtalen om FFK i pressen kommer fra dette forumet? 

Både "Kvisvik saken", og "spillere som ikke takket fansen" saken, kommer herfra.

Jeg er helt enig i at man har lov til å være kritisk, men burde vi ikke sørge for at det ikke er egne supportere, som gjennom disse sidene, forer pressen med dårlige nyheter om klubben vår??

Alle lag gjør en dårlig kamp, og ja, jeg hadde det selv vondt når jeg så spillet i Kamma matchen, men alt blir så voldsomt her inne. En dårlig kamp og noen skal løse spillere fra kontrakten, andre skal henge ut egne spillere som ikke takket fansen. Dette er ikke krise, og da er det strengt tatt  ikke nødvendig å konstruere en krise.

Vi vet alle at hele klubben vet at denne kampen gikk galt, og vi vet at hele apparatet, supportere og spillere jobber målrettet mot neste kamp. 

Som sagt, det er lov å være kritisk, men det er ikke nødvendig å selge bilen hver gang man oppdager en liten skade. Man må gjerne foreslå å utbedre skaden, naturligvis...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340