Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 06, 00:32

Uansett hva folk må mene her inne tror jeg det alltid vil være folk somm IKKE vil juble når ringberg`s navn blir ropt opp, det vil være noen som kanskje buer litt, og det vil være mange som klapper litt for han, sånn er det, sånn vil det nok være en stund. JEg for min del har ikke noe utbytte av å fokusere på å bue ut ringberg, men å heie fram mitt eget lag! Det er nok flere her som er enige i det tror jeg. Vet også at jeg har skrevet her før at jeg kan bue på ringberg, og det står jeg for, men om jeg hadde gjort er en annen sak. Det handler litt om å vise respekt for en spiller som tross alt har betydd mye for FFK i 2 og 1 div.(til dels i 1 året i TL) 

Jeg er ente ute etter å skape noe store debatter her ang dett temaet, det har keiko klart helt alene, men som konklusjon så¨må jeg si at jeg ikke er helt uenig i noe av det keiko har skrevet, men er ikke helt uenig med mange andre her heller... 


Jeg velger derfor å ikke bue på ringberg, men heller ikke klappe/juble når navnet hans blir ropt opp!

Hei og hopp, bare 18,5 time igjen til det braker løs på Fredrikstad Stadion!!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340