Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 20 feb 06, 20:29
Tar nå opp en side ved Klubben som det ikke er veldig mye fokus på nå, men som styret  og medlemmene burde bekymre seg for. Vår administrasjon. 
Etter 2 år i tippeligaen er vår adm. fortsatt  i 2 div. Det å drive en tippeligaklubb krever profesjonelle folk. Personer med den rette innstillingen, erfaringen og utdanningen. At sårbarheten vises så tydlig som nå er et tankekors. To sykemeldte personer gjør at arbeidsoppgavene hoper seg opp, og inntektene uteblir. Her må klubbstyret vise større handlekraft. Vi trenger proffe folk i styre og stell og i vår adm. Ikke kortsiktige kriseløsninger.
Jeg håper at valgkomiteen skjønner behovet og sørger for bedre sammensetning av klubbstyret. Her trengs det nytt blod.
Deretter håper jeg at adm. blir styrket med flere folk slik at arbeidsoppgavene blir gjort til rett tid. Det er krise i klubbadministrasjonenen nå!!!

Klubben har flertall både i eiendom og i FFK ASA. Klarer ikke Jensen og Kverneng å gjøre jobbene sin bør de skiftes ut. Slutt å prat , gjør noe istedet. Kameraderi har vi ikke bruk for.
Hovedsponsor mangler, klubblisensen er ikke i boks, stadionprosjektet blir dyrere enn planlagt. Få inn kompetente folk som vet å drifte på en proff måte.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340