Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 20 des 05, 14:58
Bra, Jonek, at du drar inn debatten til hva det egentlig dreier seg om. Debatten har forsunnet langt inn i tåkeheimen for lenge side. Selve tråden startet jo som en hyllest til Jon Syversens blogg i f-b. Forøvrig kjempebra skrevet! Og han setter etter min mening "3:16-saken" inn i et riktig perspektiv. Selv om han personlig har et ateistisk livssyn (tror jeg?), lar han ikke verden falle i grus på grunn av noen barn og unge som springer rundt på matta og er glade i én pause i løpet av sesongen. Ikke var det noe forkynnelse i denne pause-episoden heller. 

Mitt inntrykk i pausen i Molde-kampen var at 3:16 har et blomstrende arbeid for MANGE barn og unge, og at det ikke kun er en liten sær klubb i en kjeller. Dermed kan man jo konkludere med at 3:16 er et godt supplement når det gjelder aktiviteter for barn og unge. De som ønsker å delta der, er velkommen til det. De som ikke vil, slipper. Uansett - det er sikkert mange foreldre som synes dette er supert - at de får sjansen til å se flere kamper når de har mulighet til barnepass.  Ikke lett å skaffe barnevakt en søndag kveld... ihvertfall ikke for meg. Selv har jeg benyttet barnepass kun ved en anledning - det var under Brann-kampen i 2004 sesongen. Siden den gang har sønnen min (9 år) mast om å få komme dit igjen. Det var noe av det kuleste han har vært med på, sa han. 

Så hurra for 3:16, hurra for FFK, som har "baller" til å inngå samarbeid med dem, og hurra for Jon Syversens innlegg i f-b!

Takk for oppmerksomheten!!!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340