Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 18 des 05, 10:12
Endret: 18 des 05, 10:13
DeKjök, du er selv skyld i at debatten sporer lit av fra temaet. Det er du som sier at FFK har tatt et livssynsstandpunkt pga samarbeidet med 3:16. Det er jo en tullete påstand. Dersom HEF også ble sponsor og/ eller samarbeidspartner, synes jeg dette hadde vært helt uproblematisk. Da kunne det vært reklame både for HEF og 3:16 samtidig på FFKs hjemmesider og andre aktuelle steder. Hva slags livssynsstandpunkt hadde FFK tatt da? Lett blanding?

Ok, har skjønt at du er imot livvsynsorganisasjoners logo på stadion og hjemmesider. Det er helt greit å være i mot det. Vi må få lov til å mene hva vi vil. Det er sikkert mye som FFKs organisasjon gjør som jeg er uenig i. Og det er ihvertfall mye de har gjort opp gjennom årene som er ganske hårreisende, f.eks hvordan man har behandlet enkeltpersoner. Men fra å være uenig i noe, og i mot noe - til å ville melde seg ut av klubben - er en drastisk forskjell, mener jeg. Dere som ikke tror på Gud gaper jo høyt om toleranse, og at kristne mangler det totalt. Hvor er din toleranse, Dekjök?

Noen her drar sammenligning mellom satanister og kristne - det blir en absurd sammenligning og egentlig ikke verd en kommentar. Det er klart jeg ikke ville hatt satanister til å passe mine barn. Satanister dyrker og promoterer ondskap. Men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å la andre livssynsorganisasjoner gjøre det, inklusiv HEF. Det er jo forøvrig humanistisk tankegang som råder på skolene der våre barn går hver dag, Det er jo til og med forbudt å synge for maten.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340