Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 des 05, 22:50
Endret: 18 des 05, 10:10
DeKjøk: Tror de fleste har skjønt at du ikke er for samarbeid mellom klubb og livssyns- og politiske organisasjoner. Men for meg virker du helt sykelig opptatt av dette temaet. Fatter ikke hvordan dette temaet (som tross alt ikke er noen big deal for de fleste av oss) kan få en ellers så (tilsynelatende) oppegående person til å tørne så til de grader....

Dine angrep på kristendom/religion er meningsløse og har ingen ting med denne saken å gjøre, som jo er av prinsipiell karakter. 


Jeg gidder ikke å arumentere videre for mitt ståsted i saken utover det at jeg er for at FFK kan samarbeide med hvem de vil for meg (uansett om det er bedrifter, korps eller livssyn- og politiske organsiasjoner). Synes det er hyggelig med et fargerikt fellesskap. På stadion, som på alle andre arenaer her i livet.

God jul.

Tips: Hvis du chiller`n en smule så blir hverdagen sikkert litt lettere for deg!

Anger management, my friend...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340