Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 des 05, 12:07
Endret: 16 des 05, 12:11
"Jonek:Ri prinsipper i dene sak skriver DeKjøk: Det er vel det eneste du har gjort i denne sak."

Dette er en setning som er skrevet av Rune Haugen, ikke meg.  Jeg har quotet på denne måten lenge nå etter at vanlig qouting gjør opplasting av siden treig.  Det er også slik jeg har quotet alt du har sagt når jeg har kommentert noe. 

Hvis du leser innleggene i sin helhet vil du se at setningen "For meg stiller det seg anderledes...." peker på Runes om prinsipper og at det bare kan bety en ting:  At jeg er klar over at jeg rir prinsipper her!  Jeg har vært tindrende klar på at å ikke slippe til hverken politiske eller religiøse organisasjoner er et godt prinsipp, det er NFF`s prinsipp, og det å ri et prinsipp er ikke nødvendigvis negativt!

Videre tillegger du Runes setning om prediking meg og kaller det avsporing av meg.  Klarer du å forholde deg til det jeg skriver her nå å se at det er en bommert?

Jeg fatter ikke hvordan du i et innlegg sier at du mer enn gjerne vil debattere religion her, for så å rakke ned på at jeg har trukket inn Krl (som er en parallell til hva som skjer på stadion), og stilt spørsmål ved div problemstillinger innen din religion.

"Jonek : FFK har ikke tatt stilling til noe livssyn av den grunn"
Hvordan kan du si det når du mener FFK tar stilling til det humanetiske livssyn hvis de kutter ut samarbeide med alle livssyn/politiske organisasjoner?  I tillegg mener du at humanetikk er livssynsnøytralt samtidig som det er et livssyn?

Du er kritisk til min argumentasjon og kaller linker til Aftenposten for en løssalgsavis som om det skulle være VG eller Dagbladet, du mener Stjernegutt som er enig med meg er ute å sykle fordi han holder med Manchester United og Färgestad.  Du har så langt ikke kommentert at NFF følger det prisnippet jeg også vil at FFK skal følge.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340