Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 des 05, 11:19
Endret: 16 des 05, 11:30
Opprinnelig postet av DeKjök
"Rune Haugen: Men jeg gidder ikke å ri prinsipper i denne saken. Det 3:16-greiene er rimelig uskyldige saker. Det hadde vært verre hvis noen skulle stå foran oss å predike Guds ord. Da hadde jeg også reagert."

Nei, og det respekterer jeg på en måte. Du viser jo også en annen holdning enn Jonek og BøgeJon som vil tillate alt inn på stadion og det forstår jeg enda mindre enn å bare forsvare dette konkrete tilfellet.  3-16`s opptreden på stadion og knytningen i seg selv kan være uskyldig, men 3-16 er ikke noen uskyldig organisasjon.

For meg stiller det seg anderledes og for meg med min intersse for humanisme og religionsfrihet så er det ikke forenelig å være medlem av FFK sålenge samarbeidet pågår.  Jeg innser nok også at mine reaksjoner her for små til at FFK kommer til å ta hensyn, men jeg er tålmodig og antar at dette samarbeidet ikke varer evig uansett.  Jeg har nok allerede tapt i denne omgang.


Ri prinsipper i dene sak skriver DeKjøk: Det er vel det eneste du har gjort i denne sak.

Predike Guds ord har det aldri vært snakk om her.
Det er slike argumenter som du nå igjen og igjen bruker som gjør at hele debatten sporer bort fra det som er faktum.
Her er det er formelt og ryddig samarbeid. FFK har ikke tatt stilling i noen form for livssyn av den grunn. Derfor er dette argumentet du bruker om at det ikke skal være noe samarbeid mellom FFK og 3:16 tatt ut av tomme lufta.

Jeg er på stadion for å gape og skrike på FFK ( det tror jeg mange av dere som leser dette og vet hvem jeg er kan være enig meg med i) , ikke for å få høre Guds ord forkynt. 
Det er dette samarbeidet heller ikke noe i nærheten av heller. Om andre organisasjoner hadde kommet å synget en sang med glade barn og de hadde vært muslimer, så hadde jeg ikke ragert. Hva andre ville ha gjort for de saver for. Dette er toleranse synes jeg, og det må vi kunne være i et flre kulturelt og fler religiøst samfunn. Dette er jo ikke noe problem for meg.


Det som jeg hele tiden merker er det ,at du argumenterer med dine FORDOMMER og forutintatte menginger som du tillegger meg personlig. Derfor har ikke dette vært en konstruktiv og saklig debatt slik jeg ser det.

Du har trukket inn masse annet som ikke går på dette samarbeidet. Dine egne traumer, om jeg har penger og får renter, og sammenigner dette med bøgeri, Krl faget o.l ting.
Hadde du holdt deg til det JEG skriver, og argumentert dette hadde det vært veldig greit, men det har du ikke gjort.

Derfor er synes jeg at et formelt samarbeid tuftet på klare retningslinjer og tillitt mellom partene er den beste samarbeids formen mellom FFK og 3:16.

FORZA FREDRIKSTAD FK!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340