Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 15 des 05, 19:49
"Rune Haugen: Men jeg gidder ikke å ri prinsipper i denne saken. Det 3:16-greiene er rimelig uskyldige saker. Det hadde vært verre hvis noen skulle stå foran oss å predike Guds ord. Da hadde jeg også reagert."

Nei, og det respekterer jeg på en måte. Du viser jo også en annen holdning enn Jonek og BøgeJon som vil tillate alt inn på stadion og det forstår jeg enda mindre enn å bare forsvare dette konkrete tilfellet.  3-16`s opptreden på stadion og knytningen i seg selv kan være uskyldig, men 3-16 er ikke noen uskyldig organisasjon.

For meg stiller det seg anderledes og for meg med min intersse for humanisme og religionsfrihet så er det ikke forenelig å være medlem av FFK sålenge samarbeidet pågår.  Jeg innser nok også at mine reaksjoner her for små til at FFK kommer til å ta hensyn, men jeg er tålmodig og antar at dette samarbeidet ikke varer evig uansett.  Jeg har nok allerede tapt i denne omgang.

Dette kan jeg leve med.  Verre blir det ved skolegang om noen år.  Da blir min sønn muligens (avhenger av lærere og skole) "tvunget" til å praktisere en religion han ikke er gammel nok til å forstå rekkevidden av.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340