Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 des 05, 12:30

Nei, Brasil eksemplet er ikke slik du forstod det.  Det er slik jeg la det frem.  Jeg bruker ordet påstod.  Hvordan du kan tolke det til at en oppstandelse er skjedd er ditt problem. 

Jeg leser ikke historie som eventyr og til gjengjeld leser jeg mye historie.  Men all historie er basert på antatte fakta og tolkning av disse og ettersom nye fakta kommer frem endres historien.  Derav må man lese alt noe kritisk.   Du trekker noen konklusjoner som er helt hinsides og nærmest påstår at jeg benekter jødeutryddelsene under 2 verdenskrig.  Tvert imot leser jeg særdeles mye om temaet og tviler ikke et sekund på at dette har skjedd.

Hvilke løsalgsaviser og leserinnlegg er det du sikter til?  Sjekka du linken? Jeg referer utelukkende til Aftenposten som er av de mest seriøse avisene vi har.

Til tross for all hundeavl viser hvordan man kan frembringe nye egenskaper eller at det stadighet finnes frem nye fossiler av mellomstadier fra ape til menneske tror ikke du på evolusjonesteorien.  Jeg tror på den og har ingen problemer med å si at jeg er et steg nærmere apene enn min sønn. 

FFK er ikke noe mer åpen klubb grunnet samarbeidet med 3.16.  Klubben har derimot nærmest tatt stilling i et livssynspørsmål noe en fotballklubb ikke skal gjøre.  Det er det som er poenget!  Og hvorfor mener du at det ikke er et samarbeide? Hvorfor kaller da 3.16 FFK for en samarbeidspartner?  Hvorfor sier Drillo dette?

"Barnepass er ok for deg, Det var nye takter. TAKK!"
Ehh, nei? Dette har jeg sagt gjentatte ganger.  Det er FFK som har gjort noe galt her!  Det jeg har sagt om 3.16 er at hvis noen vil levere barna sine der så er det deres avgjørelse.

Jeg sier ikke noe om at Johannes 3.16 er diskriminerende. Jeg vil bare ikke at min klubb skal samarbeide med organisasjoner som mener dette om meg og med livssynsorganisasjoner og politiske organisasjoner generellt.  Jeg har ikke sagt at Gud ikke finnes (ref jeg sier jeg er Agnostiker), men jeg tror ikke på Bibelen eller Koranen.  Jeg mener begge er utelukkende menneskeskapt på høyde med all annen litteratur.  Denne Guden du tror på er også svært lite allmektig eller en grinebiter. Hvorfor hindrer han ikke all ondskapen?

"På stadion er det ikke vært snakk om noe annet enn å si" ha en velsignet  aften". Det er jo noe du som en så bunnsolid ateist og en fritenker kan bare smile litt i munnviken av."
Hvorfor leser du fortsatt ikke hva jeg sier?  Jeg er ikke bunnsolid ateist, jeg er ikke engang ateist!  Dette er problemet ditt hele veien Jonek.  Du leser eller forstår ikke hva som skrives og dikter ivei.  Jeg har jo også i klartekst sagt at velsignelsen ikke var et problem, noe du svarte på.

Ved å kutte samarbeidet med 3.16 innrømmer FFK at det var en tabbe å la 3.16 bli samarbeidspartner og viser samtidig at FFK er en fotballklubb og ikke noe annet.  At 3.16 vil drive barnepass har ikke noe med dette å gjøre.  Du har jo ovenfor endelig forstått at barnepasset ikke er et problem for så ignorere at du har forstått det lengre ned i innlegget. 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340