Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 nov 05, 18:01
For mid del bjørnen, kan dere sitte og ruge på VM til han går gratis om noen år... Da har fyren selv lært litt om å få ting på papir. Det er ikke en spiller i land eller utland som stoler på Moss FK de neste tjue åra.

Men slutt å påstå at ditt og datt er basert på "suspekte" artikler og rykter om at VM kan ha sagt ting...

Her er en link til en art. i Moss Avis: http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051125/MFK/111250031    Gidder du ikke lese hele sier du?? Greit, jeg sakser....

"– Det er selvfølgelig "hyggelig" å bli verdsatt til den summen, men jeg synes tre millioner høres veldig mye ut, sier Vidar Martinsen"       (mrk. Dette er ikke noe VM visstnok har sagt, dette er et sitat. Han HAR uttalt dette til avisa)

"23–åringen har vært linket til Fredrikstad i lang tid, men for Moss Fotballklubb er det helt uaktuelt å selge midtstopperen. Derfor har de også bevisst satt en høy prislapp på Martinsen.

– Vi kan ikke selge våre beste spillere når målet er å nå eliteserien. Når det gjelder Vidar, så vil det være dumt å selge en spiller vi bygger hele forsvaret rundt. Vi har med vilje sagt at vi skal ha tre millioner kroner for ham slik at han blir hos oss, sier sportslig leder i MFK, Ralph Bakken"           ( Her innrømmer vel i praksis Bakken at Moss overpriser VM)

"– Jeg skrev en ny kontrakt med Moss fordi de lovet at de ikke skulle leggen noen hindringer i veien hvis det skulle komme et tilbud fra en eliteserieklubb. Jeg synes det er dårlig av dem å ikke holde det de lovet, sier Martinsen."

Det er vel ingen tvil om at VM føler seg urettferdig behandla... rettmessig som f. mener jeg.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340