Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 29 nov 05, 17:41
Opprinnelig postet av Bjørnen

Innlegget mitt er skrevet i sinne og bar nok preg av det. 

Likefullt er det et par ting som jeg vil ha frem:

Grunnen til at jeg ble så sint var en viss "spurs10" i går startet en tråd i VGD hvor han beskyldte MFK for å være en sleip klubb fordi Vidar visstnok skal ha sagt til en f-b-reporter at han kanskje hadde en muntlig avtale med MFK om at han skulle kunne selges hvis det kom tilbud fra en Tippeligaklubb. Han mener også at Vidar har vært naiv. Hvis det stemmer det som er skrevet i f-b, så er han kanskje litt naiv. Men nå kommer det jo andre signaler fra en artikkel i Moss Dagblad - hvor det blir referert til ralph Bakken hvor han sier at Vidar trives meget godt i Moss og at han ikke har hørt at Vidar ønsker seg vekk fra klubben. Spørsmålet er; koker ikke denne "spurs10" suppe på en spiker her? Han har bevisst valgt ut den spikeren som passer i planke(veggen høhø!) og oversett de andre spikrene. Han påstår at han ønsker å dra i gang en "prinsippdebatt" med sitt startinnlegg, men jeg mener det oser krokodilletårer lang veg. 

Hadde spurs10 startet den omtalte tråden i VGD hvis det ikke hadde dukka opp en lettere spekulativ artikkel på f-b? Hadde han skrevet dette hvis han ikke var en FFK-supporter som ønsker Vidar til Moss? Hadde han skrevet dette hvis det var FFK som var av de "sleipe" klubbene? Sleip? Selvsagt ønsker alle spillere å spille i TL. Er alle klubber som ønsker og evner å beholde spillerne sine slemme og sleipe? Vidar ønsker selvsagt spill i TL, men har noen noen sinne hørt ham uttale at han drømmer om FFK? kan FFK garantere at en overgang til dem vil bety en langvarig karriere i TL? Hadde ikke Moss hatt ambisjoner om å rykke opp i løpet av de kommende sesongene, så hadde jeg skjønt det hvis Vidar hadde ønsket seg vekk. Men vi skal tilbake og da er det utidig å beskylde MFK for å være sleipe bare fordi de anser Vidar for så viktig for å nå det målet at vi ikke gir ham bort til et lag som hangler i TL. 

3 mill er dessuten ikke en sum Ralph Bakken har regnet på. Fordi Vidar ikke skal selges. Derfor er kjøpesummen uinteressant så lenge den ikke er så stor at vi kan erstatte Vidar med en spiller som er minst like god.

 

Nå unnskylder du deg med at du skrev forrige innlegg i sinne. Også gyver du løs igjen med samme gamle leksa.....- luring du! Ralph Bakken er en trener som har skjønt det. Han tar sterk avstand fra den fientlige holdningen som enkelte mossinger har til FFK.....

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340