Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 nov 05, 23:08
Opprinnelig postet av DeKjök

:-) Nei du har fortsatt missforstått.  Jeg ville aldri levert min sønn til en slik organisasjon, men det er min sak.  Jeg lar heller ikke min mor være alene med min sønn fordi hun er frikirkegjenger med tungetaling og hele pakka og har tatt med mine søskens barn dit på søndagskole og så kom de og fortalte meg at jeg kommer til helvete og det i en alder av 8 år.  Jeg gikk selv på søndagsskole og fikk tyta øra fulle med det samme. 



Når du ikke engang vil la din egen mor være alene med din sønn, på grunn av at hun er frikirke gjenger, så er det kanskje ikke helt feil alikevel når jeg antyder at du er besatt,  DeKjøk.

Hva er det egentlig du er så redd for, Dekjøk?

På et eller annet tidspunkt i livet så vil din sønn også velge sitt livssyn, antagligvis en eller annen gang i tenårene, akkurat som du har gjort en eller annen gang i livet ditt, Dekjøk.
Selv om du prøver alt det du kan for å skjerme sønnen din fra annen påvirkning enn din egen, så er det slett ikke sikkert at han vil følge i dine fotspor, DeKjøk.

Du påstår stadig at de kristne og spesielt 3:16 dømmer de som ikke tror, til et liv i helvete, Dekjøk.
Hvor i bibelen står det at noen kommer til helvete, Dekjøk.
Det som står i 3:16 er ikke ordet helvete, men fortapelse. De som ikke er kristne tror ikke på et liv etter døden og det vil da si at man tror at alle som dør er fortapt. Hvorfor da hisse seg opp over nettopp dette?

Men du har kanskje en sjanse alikevel, Dekjøk, for det står også et eller annet sted i bibelen at man enten skal være varm eller kald og ikke lunken.
Så kanskje du treffer Drillo i et evig liv hos St. Peter alikevel, for dere er jo begge ganske kalde, mens alle oss andre som er mer eller mindre lunkne ikke kommer inn og må stå utenfor.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340