Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 nov 05, 19:21
Opprinnelig postet av DeKjök

Snæbbus, når du har over 1700 innlegg mot mine 300 så bør du vel ikke uttale deg om hva jeg velger å bruke tiden til.  Denne debatten er ikke noe bedre/verre enn de langvarige debattene om Drillo`s være eller ikke være.  Hvorfor er det å ha en sterk mening og interesse en besttelse?  Du er jo mye mer aktiv her enn jeg, er du besatt? Har jeg kalt deg noe?



Ja, DeKjøk jeg er også besatt, for jeg er veldig besatt av FFK og litt besatt av fotball generelt, så  kall meg gjerne fotballgal eller lignende. 
Men når jeg diskuterer et tema, uansett hva det gjelder, så har jeg alltid en grense for når jeg stopper, og det er som regel når jeg har fått frem alt jeg har på hjertet og når jeg ser at de jeg diskuterer med rett og slett bare er uenig, slik at det ikke nytter å komme videre, og det var nettopp dette jeg denne gangen var enig med BøgeJon i.
At du åpenbart ikke velger å se det på denne måten når det gjelder diskusjonen vedr. 3:16 er jo opp til deg, som jeg sa i mitt forrige innlegg.
Om jeg har 1700 innlegg og du kun har 300 har vel ikke noe med denne saken å gjøre, DeKjøk.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340