Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 05, 17:06
Opprinnelig postet av DeKjök

Radoslaw - Livssynnøytralt:  Med det mener jeg at enten må FFK slippe til alle og absolutt alle og således ikke ta stilling til budskapet som presenteres eller ingen.  Dvs. satanister på lik linje med kristne.

 

 

 
Snæbbusaristokrat : Jeg håper ikke at det å avvise noen til et yrke grunnet kjønn og seksuell legning anses å være innenfor norsk lov eller ihvertfall almenn etikk.

BøgeJon,
Jeg har større forståelse for den trakkaserende brevskriveren som sivrer for sitt spesielle syn enn deg som virkelig ser ut til å mene at alle religiøse og politiske organisasjoner fritt bør slipp til på stadion.  Du har gått fra på forsvare innslaget til 3.16 til å åpne slusene for alle og mener at det vil gå helt greit og uten store reaksjoner. 

Jeg mener at:

 

 

 

 

-         Homofile skal ha helt like rettigheter i et partnerskap som hetrofile.

 

 

-         Homofile skal få adoptere på lik linje som alle andre.

 

 

-         At en persons seksuelle legning eller kjønn er irrelevant mht å være prest.

 

 

-         At asylsøkere automatisk skal få opphold  Norge og statsborgerskap dersom de ikke kan avvises og sendes ut innen 6 måneder.

 

 

-         At innvandrere ikke er mer kriminelle enn vi nordmenn, men at innvandrere er like kriminelle som alle andre som lever langt nede på den sosiale rangstigen og at mange innvandrere befinner seg der da de ikke får sjangsen til å vise hva de duger til.

 

 

-         At når man i en debatt begynner å påstå at det koker i hodet på motdebattanten viser man umodenhet.

<i>Ja jeg vet at alt dette ikke hører hjemme under ffksupporter, men jeg er kalt skeptisk og lite åpen.</i>
 

 

Er det jeg som er skeptisk eller er jeg bare imot at politikk og religion slipper til på stadion?

 

 

 

 

Uttrykket islamister er ikke så vanskelig å forstå, med det mener jeg muslimer.  Jeg tror overhodet ikke at vi representerer den virkelige verden her inne fordi dette er et spesielt forum for en spesiell interesse.  En merkelig antagelse fra din side, jeg har henvist til samfunnet generelt mht hva jeg mener vil komme av reaksjoner poå ulik innslag på stadion.

 

 

 

 

Jeg fårstår ikke hvordan du kan sette spørsmålstegn ved min åpenhet når jeg vil ha bort spesielle goder for ett livssyn og at alle skal få slippe til på lik linje. Men religion og politikk hører ikke hjemme på stadion.   Det er ikke jeg som er diskriminerende mot homofile eller kvinner, men det er ledere av organisasjoner som 3.16. Det er ikke jeg som sier at noen lever i synd og fortjener evig straff, det er ledere av 3.16.  

 

 

 

 

Og hvis du mener at muslimer møter masse åpenhet i Norge idag så bør du ihvertfall ikke stille spørsmål ved min våkenhet.  De har problemer med å få jobb de er overkvalifisert til (les FB,Aftenposten) og med å få leiligheter i områder hvor det bor mest etniske nordmenn. De møter rasisme og de møter motstand når de vil bygge moskeer for sin religionsutøvelse.  Det hadde blitt stilt masse spørsmål om en muslimsk eller venstre eller høyreradikal organisasjon hadde gått inn som tung sponsor til FFK med hva det måtte medføre av reklame og spredning av et livssyn eller politisk budskap på en idrettsarena.  NFF ville aldri godtatt 3.16, det har Solheim selv uttalt og det er velbegrunnet.

 

 

 

 

Jeg har flere ganger presisert at innslaget i seg selv var uskyldig og ikke problemet så det er tåpelig å trekke dette innslaget frem igjen.  Problemet er sammenblanding av fotball og religion i form av at 3.16 og FFK er samarbeidspartnere og at 3.16 får promotere seg selv på stadion.



Du som har så fine og liberale holdninger til homofile, hva kommer det av at du har en så sexistisk signatur?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340