Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 23 nov 05, 15:36

Snæbbus, når du har over 1700 innlegg mot mine 300 så bør du vel ikke uttale deg om hva jeg velger å bruke tiden til.  Denne debatten er ikke noe bedre/verre enn de langvarige debattene om Drillo`s være eller ikke være.  Hvorfor er det å ha en sterk mening og interesse en besttelse?  Du er jo mye mer aktiv her enn jeg, er du besatt? Har jeg kalt deg noe?

Jonek, du har jo ikke skjønt hva som problemet mitt når du mener det handler om barnepass.  Jeg lar meg heller ikke provosere av velsignelsen hvis det er målet. 

Siden dere tar BøgeJon`s part her så er jo også åpenbart dere enig i at stadion kan være et sted for politikk og religion i fri utfoldelse.  Jeg synes det er merkelig at dere kan ta det standpunktet.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340