Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 nov 05, 14:52
Endret: 23 nov 05, 14:52
Opprinnelig postet av DeKjök

Det er jo lett for dere å si at temaet er utdebbatert som synes koblingen til 3.16 er grei.  Dere vil jo legge ballen død og synes det er greit at dette fortsetter.  Jeg sitter igjen med at klubben min har gjort noe jeg er veldig, veldig imot, og det verste er at det fortsetter sannsynligvis såsnart dette har dempet seg.

Dette er en sak som engasjerer meg mye!  At mine innlegg er blitt lange er jeg enig i, men når jeg kalles orakel, intolerant og skeptisk når jeg opplever meg selv som det stikk motsatte så svarer jeg.  Og hvis det blir sedvane at man kan slenge ut meninger og avslutte med jeg har ikke tid, eller begynne å kalle motdebattanten for det ene og det andre uten hold så blir dette et tåpelig forum.

Jeg har dog fått sagt hva jeg mener og essensen er at religiøse eller politiske organisasjoner ikke har noe på stadion å gjøre i noen sammenheng.


Jeg synes det et veldig bra at KLUBBEN MIN  er såpass tolerant ,at de som leder den skjønner at barnepass er en foreldresak og et godt tilbud til publikum.
Vi kan jo debattere dette i evighet, selvom du tror at livet er slutt når du slutter å puste. :-)

Ha en velsignet aften og en lys framtid DeKjøk!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340