Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 22 nov 05, 19:02
Endret: 22 nov 05, 19:03
Det handler vel ikke om å presse frem noe mer mitt livssyn enn noen andres på stadion. Herregud, les innleggene mine Jonek! Nå har jeg, riktig nok ikke i denne tråden, trukket inn Humanetisk Forbund (HEF) hvor jeg er medlem, som en av de som heller IKKE skal slippe til på stadion. Og HEF jobber ikke for å motbevise at Gud ikke finnes el., men for at religion ikke skal påtvinges i skole og andre steder.

BøgeJon Når du begynner å påstå at det koker i hodet mitt så bør ta en titt på hva du står på. Er du skodd for holkeføre?

Jeg er ikke noe samfunnsorakel, men man behøver heller ikke være det for å se at det er stor sannsynlighet for at jeg har rett. Det ser du i aviser hver dag og jeg vil minne om alt oppstyret som har vært og er i Oslo hvor jeg bor mht bygging av Moskeer. Se på reaksjonene til innslaget til 3.16, det relativt uskyldige sådann, har fått. Mener du at Islamister ville sluppet lett unna? Jeg ser ikke at du skal klare eller gjør forsøk på å underbygge din påstand om at det ikke vil bli massive reaksjoner dersom hvem som helst skal få spre sitt budskap på stadion.

Du vil jo slippe til alle. Tror du at du finner mange kommunister blant FFK`s investorer? Tror du de ville vært happy dersom et pauseinnslag bestod av røde faner osv? Og for å spare deg noen tastetrykk så sammenligner jeg ikke nå 3.16 innslag med dette eksempelet, men det er dette du synes er greit! I tillegg er jeg AP velger iår, Høyrevelger ved innledningen på regjeringen Bondevik.

Er du forresten klar over at mannen du har avbildet ses på som mindre verdt av de som leder 3.16? Menneskeverd? Rettigheter? Religion er ikke noe uskyldig barnetro. Det er sterke meninger om hvordan vi skal leve og om hvordan det går med dem som ikke tror og hadde kirken fortsatt hatt makt så ville de fortsatt med avstraffelser av slike som meg.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340