Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 nov 05, 13:27

Selvfølgelig er hele saken rundt 3:16 blåst ut over alle proposjoner. Slik jeg oppfatter det er det ikke noen sterkere kobling mellom 3:16 og FFK, enn det der mellom Audi og FFK eller alle de andre som betaler for å sponse pauseunderholdningen. Jeg har heller ikke oppfattet at 3:16 har aktivt gått ut å fordømt de som ikke deler deres tro. Hva de måtte mene om oss vanntro i sitt stille sinn, er sikkert ikke hyggelig, men hvem bryr seg? Så lenge de ikke åpent fordømmer eller hetser noen befolkningsgrupper, må de bli behandlet som en hvilken som helst annen sponsor.

I likhet med Syversen, tror jeg det er få unger som blir frelst av 3:16. Det er langt mer trolig at det blir FFK-supportere av de, noe som jo er positivt.

Når det gjelder "et ønske om en velsignet andreomgang" eller hva det var de ønsket oss, så hører jeg til den gruppen som ikke tror på velsignelser eller noe annet i den duren. Likevel klarer jeg ikke å irritere meg over dette. Hvis 3:16 ønsker meg en velsignet aften så er vel det bare hyggelig, og langt mindre dyrt enn om jeg skulle følge oppfordringen til de andre annonsørene om å kjøpe enda en ting jeg ikke trenger.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340