Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 nov 05, 11:01
Stiller meg helt på linje med Costanza og Frode.  Det er kobling her som er feil.  At litt velsignselse ikke skader eller at dette bare var uskyldig er helt uvesentlig.  Og innslaget og koblingen er bare en liten dråpe i et beger som er fullt for lenge siden for flere av oss mht kristen påvirkning ellers i samfunnet. Det er derfor mange reagerer kraftig, ikke pga av innslaget i seg selv.  Og det er relevant å reagere for dette er feil.

Hadde de stått på utsiden og forsøkt å frelse folk på vei inn så hadde det vært greit for meg, men på innsiden vil jeg ha frihet, total frihet, for religion og politikk  At det er bare barn som løper rundt hjelper ikke, det er en helt klar promotering av 3.16 og 3.16 er en religiøs organisasjon.  FFK skulle aldri latt 3.16 bli sponsor og samarbeidspartner slik hjemmesidene til 3.16 får skilte med. 

Dere som forsvarer 3.16 og FFK her får heller begynne å forklare meg hvorfor en religiøs eller politisk organisasjon for den saks skyld skal få bruke pausene på stadion til å promotere seg selv.  Og det er naivt å tro at dette ikke var promotering av 3.16.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340