Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 nov 05, 12:10
Opprinnelig postet av Topscorer
Drillo snakker om fundamentalister. Er ikke Drillo den største fundamentalisten av dem alle? Hvor er toleransen for andeledes tenkende? At han har blitt mobbet av en psykisk syk reliøs fanatiker er selvfølgelig tråkig, men folk som er mye i media og som profilerer seg som ateist må nesten regne med å få høre andres  meninger selv hvor syke de meningene og holdningene er.
Ivar Kristianslund er fundamentalist, Ludvig Nessa det samme. De får så øra henger for sin tro. Det må Drillo tåle også.
Leser at Drillo omtaler 3,16 som fundamentalister. Trodde alvorlig talt at Drillo hadde bedre analyse på hva fundamentalisme er en som så. Men igjen tilbake til dette med anerledes tenkende og toleranse. "Er du ikke med meg så er du mot meg!!!"
I utgangspunktet så er det ikke nødvendig å flagge politikk og religion i alle situasjoner. Det gjør Drillo, og svir for det i dag.

??? Må Drillo få høre det fordi han profilerer seg som ateist (= aktiv tro på at det ikke finnes noen gud)?
Synes det hørtes veldig merkelig ut. Bare fordi noen er uenige med kristendommen (og alle andre religioner) trenger man vel ikke å måtte få høre det. Helt greit at han må tolerere at andre har andre meninger (og det tror jeg også han gjør), men må ikke det også gjelde for (misjonerende) religiøse, må ikke de også tolerere at andre velger å ikke tro på det som de tror på?
Men ellers synd at han ikke valgte å fortsette i den rollen som var forespeilet oss, jeg tror (!) det kunne blitt bra, men aksepterer det om andre tror noe annet, bare så det er sagt...
Nei, nå glemmer vi det Drillo, 3.16 etc pratet og konsentrerer oss heller om viktige ting, løp og kjøp Myhre!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340