Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 11 nov 05, 16:09
Endret: 11 nov 05, 16:29
satt den inn i denne tråden isteden for å starte en ny en..
denne er blant annet svar på det som har stått i FB i det siste, jeg har ikke noe verv i plankehaugen så det er sakt, men aktiv når det gjelder å hjelpe til på dugnad.

Må bare si at jeg syns mange av de meningene som blir lufta i lokalavisene burde bli tatt med styret i plankehaugen eller på et årsmøte, ikke gjennom lokal avisa.

Mener da kritikken som har kommet fordi det er har blitt en "indre kjerne" i plankehaugen, å hvorfor har det blitt det?
jo fordi det er de samme folka som stiller opp når det gjelder TIFO,Dugnad og vakthold... da blir det fort "indre kjerne" som det så populært blir kalt som snakker sammen og da igjen blir en mere sammensveiset gjeng.

Når det gjelder saken med at det som har hent med Enerly ikke var oppe å gå så fort vi supportere fikk greie på det så kan det vel kanskje tenkes at de som sitter ansvarlig for Websiden osv kanskje var i Kristiansand åå kanskje ja var hjemme sent på natt? 

Det med konto som sikkert ikke alle har fått med seg som har kommet har jo kommet fordi Plankehaugen og FFK ble nedringt av folk som ville gi.

Når det gjelder bygginga til huset til Kvisvik, er imot det jeg, men når plankehaugen har tatt på seg noe som ble veldig spontant så bør vi stille opp slik at det ikke blir de samme folka som igjen drar lasset, jeg skal stille opp selv om jeg er mot det fordi jeg syns det blir galt at vi bare skal stå å se på andre medlemmer sliter ræva ta seg.

kan jo bare lure:?
hvor var folket på TOTO konserten, Tall Ship Races som vi hadde kjempe masse oppgaver å skaffa masse penger til kassa.  Diverse konserterer på Værste?
Er en grunn til at turene blir billigere.......

Neste gang man har noe negativt og komme til lokalavisene luft det med de som er valgt av oss slik at man kanskje kan få de svara man lurer på uten å henge ut  hele plankehaugen som en gjeng tullinger... kanskje det var ment som konstruktiv kritikk, men da har vi faktisk er årsmøte om ikke så alt forlenge som man kan si meninga si på.
Kristian

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340