Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 28 sep 05, 12:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av RC2
Og så er det klart; Drillo fortsetter ut sesongen (i følge NRK). Jeg håper inderlig at det ikke er samme misnøye i spillergruppen som blant oss supportere, for da er ihvertfall alt håp ute med tanke på resten av sesongen og overlevelse i TL. Selv ser jeg det som svært usannsynlig at FFK klarer å snu trenden nå. For det er ingenting i spillet som tyder på det. Det er rett og slett ikke tendenser. Håpet er at gutta går i seg selv og kjemper som løver, viser lagmoral og vilje til å vinne fotballkamper igjen.


Husk at i forkant av gårdsdagens møte så har spillerne også blitt hørt på. Hele trenerteamet har også sagt hva de mener, og da synes jeg vi supportere bør respektere det som klubben nå kommer frem til.
Klubben har enda ikke kommet med noen pressemelding, den kommer nok i forkant av dagens FFK trening kl. 14.30.
Selv om NRK.no melder om at alt blir som nå og at Drillo fortsetter ut sesongen, så tror jeg nok vi kan regne med at det blir noen positive justeringer, og det mener jeg faktisk alle oss andre som ikke kjenner absolutt alle fakta bør respektere og støtte opp om 100 %.


Enig i dette. Tror nok du misforstod meg litt. Det jeg mente var at jeg håper at ikke spillerne er så misforøyde med trener-opplegget at det blir vanskelig for dem å motivere seg/ ha troen på egne ferdigheter. For dersom stemningen var like laber der som hos oss, blir det unektelig vanskelig.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340