Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 28 sep 05, 11:10
Det mange mener Bjørnen, jeg inklusive, er at FFK mangler spilleglede og at Drillo ikke er rett man til å få dem til å se lyset.  Det kan Eggen være.  Drillo har muligens ikke tillit i spillergruppa.  Drillo har ikke lykkes og ingenting tyder på at det skal snu nå.  Jeg er skeptisk til at det ikke kom pressemelding igår.  Hva betyr det at beslutningen skal forankres i FFK familien slik Mokkelbost sa?  Det tyder på at de ikke har tatt noe grep ennå.  Kanskje betyr det at spillerne skal bestemme hvem som skal være trener.  Og det minner isåfall om dagens skole der elevene bestemmer om de skal ha prøver eller ikke.  Det er handlingslammelse og svakt.

Det beste er om FFK overlever i TL med Drillo slik at han blir med videre i tiltenkt rolle.  Men det er virkerlig ille om FFK rykker ned uten at noen synlige grep ses.  Vi vet ikke hva som skjer på bakrommet.   Men det er heller ikke noe  radikalt grep om den tiltenkte rollefordelingen for neste sesong trer inn nå.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340