Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 26 sep 05, 13:21
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av keiko99
da hjelper det sikkert at du med flere roper om at drillo skal gå av.. PH skulle støtte trodde jeg og det samme gjelder dag den andre forsangeren...


selv de mest innbitte drillo fans skjønner vel nå at dette bærer rett mot 1 div. spillerne presterer jo ikke i det hele tatt. Dette må hovedtrener ta på sin kappe. Drillo går jo av etter sesongen allikevel, så hvorfor ikke tre til side nå?? Han fikk fyken i Wimbeldon også, 3 kamper før sesongen var over, da var det for sent. Det er det muligens for oss også for makan til lavmål som presteres ute på matta nå skal man lete lenge etter.

det er ikke lett å støtte dette laget slik det fremstår idag selvom jeg er helt enig i at ukvemsord til egne spillere og ledere under kamp er fullstendig unødvendig og ødeleggende. 

drillo ut!
Wimbeldon var ødlagt føre drillo kom.. jeg tror ikke du vet hva du snakker om.. Røkke og gjelsten som var hoved saken bak hele den klubben... Du glemmer at Drillo reddet VIF fra nedrykk føre han gikk.. du glemmer at Drillo var gjernen bak Norges landslag..  Når klubben gjør det dårlig er det treneren som en jakter på.. alle andre er fritatt.. dette er ikke trenere eller styret.. det er spillere selv.. dem gir ikke alt..


selvfølgelig er det treneren som får sparken. skal de kanskje sparke 7-8 spillere som ikke gjør jobben? tenk litt ihvertfall da.

ang wimbledon så var det drillo som førte dem til nedrykk. it`s a fact! drillo gikk midt i sesongen fra vif til dons om jeg ikke husker helt feil, så at han "reddet" dem fra nedrykk er vel en relativt sterk overdrivelse. 

med landslaget så stemte alt. han hadde en fantastisk gjeng som var på vei opp. det er ikke engang mulig å sammenligne med dagens situasjon. selv du må vel innrømme at det meste har slått feil nå på høstsesongen. noe har vært tilfedigheter, men hovedårsaken er at spillerne ikke leverer. Det må da være hovedtreneres ansvar. 

jeg har fått nok av mannen, han har ikke tilført dette laget en dritt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340