Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 aug 05, 12:03
Jeg må si meg enig med KeJ. Jeg har jo fulgt norsk toppfotball ganske tett i mange år nå, og har aldri sett på Ivar Rønningen som noen stabil god keeper. Han er en keepertype som liker å ta sjanser og gjøre ting "spennende", det resulterer i en del tabber. Han er hvert fall ingen keeper som sprer trygghet. Han stod vel fast for Brann i drøye tre sesonger, og det var kun i den siste sesongen hvor han var god. Før den tid så slet han jo benken i et svakt Vålerenga-lag... Rønningen var heller ikke noe klart førstevalg i Brann den siste tiden, og at de ønsket å satse på en veldig ung og urutinert keeper (Opdal) foran Rønningen, må jo tyde på at de heller ikke var helt fornøyde. Og de to siste årene, hvor han har vært i RBK, har han jo knapt fått en Tippeliga-følelse. Stort sett spilt i 2. divisjon.

Oppsummert: Bør vi satse på en keeper som har tre sesonger som fast keeper i Brann bak seg, hvorav han egentlig bare utmerket seg én av sesongene før han ble vraket for en ung og urutinert keeper, og siden har spilt 2. divisjonsfotball i Midt-Norge?

Jeg er hvert fall litt skeptisk.

På en annen side. Hvis det hadde vært mulig, så kunne vi gjerne inngått en avtale med RBK om å gi Lund Hansen tilbake og få Rønningen på lån isteden resten av sesongen. Men det er jo visstnok uaktuelt, ifølge RBK-ledelsen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340