Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 20 jul 05, 01:51
Man nærmer seg mer en oppklaring når man tar seg tid til å lytte til den andre parten også. Tidligere har stort sett alle kun lyttet til Ringberg og Risholt, og det er vel liten tvil om at førstenevnte valgte en ekstremt god kontrakt fremfor FFK - en kontrakt jeg personlig aldri hadde tilbudt ham som trener eller styreformann. Kanskje 2.5 år med forlengelse, men 4.5 år og med dobling av lønn? Neppe.

FFK tenkte nok i samme baner når de oppdaget at han hadde forhandlet med Ham-Kam og deretter merket den ekstreme interessen fra det holdet.

Hva vet du forresten om hvilke kritiske spørsmål jeg stilte? Spørsmålene står ikke der - kunne svarene til Mokkelbost.

Lurer for øvrig på om du hadde mente det samme om det var en annen person enn meg som hadde skrevet dette. Hadde jeg skrevet akkurat det samme i forumet og ikke vært "meg", så tviler jeg på at du hadde reagert like sterkt.

Men det blir synsing fra min side.

Og nok engang: Min personlige mening er forsatt at Mokkelbost og Drillo har fått altfor mye ufortjent kritikk i denne saken.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340