Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 21 jul 05, 11:45
Opprinnelig postet av sklitakling
Tror ikke det er tilfeldig at de som kritiserer Drillo aldri har noen saklige argumenter. De argumenterer kun emosjonelt. Det har til tider vært dårlig flyt i spillet i år, men det kan skyldes mange forhold, som f.eks stort gjennomtrekk av spillere, ny trener osv.
Derfor har vi blitt liggende bakpå. Påstanden om at Drillo ikke gjør noen ting gidder jeg ikke engang kommentere.

Gleder meg til høstsesongen nå :ffk:


er helt klart enig med deg i at en del av kritikken rundt drillo har hatt emosjonelle grunnlag, men hvis man ser denne sesongen under ett så har det vært noe merkelig med lagets prestasjoner. Spesielt på bortebane har det sett ut til at spillerne "gir opp" og ikke yter det maksimale. tror nok en del supportere da fikk hetta når to av de desidert viktigste spillerne i FFK de siste 20 åra nesten får sparken! konspirasjonsteoriene ble da som bensin på bålet.. Jeg skjønner godt at det ble reaksjoner fra flere hold og det ble uttalt en del "usakligheter" fra mange debattanter.

det hjalp jo heller ikke noe på situasjonen at en drøss med nye registrerte seg i forumet kun for å fortelle oss at det "er en SKAM å være FFK supporter" osv..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340