Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 21 jul 05, 01:30
Opprinnelig postet av Halvorsen
Man trenger bare en ting på den lista, og det bør være nok som til å fjerne Drillo.

1. Fredrikstad har, etter Drillo kom til klubben, spilt kjedelig gampefotball.
Folk i Fredrikstad er klar over det.
At "lojale" wannabe supportere her inne støtter en mann som ødelegger det postive som er bygget opp i de siste åra, fordi man har hørt at det å være ekte supporter betyr å støtte klubben og trener og spillere uansett, er helt tragisk.

Folk må få øya opp og se hva Drillo-stilen kælkefotball - kick and run - gampefotbal kall det hva du vil, kommer til å gjøre med klubben over tid. Det er ikke alltid bra å støtte alle i klubben. I hvertfall ikke de som er ansvarlige for at Drillo kom og at han fortsatt er der.

Jeg lurer på hva Eggen tenker innerst inne. Han kan jo ikke være fornøyd med spillestilen. Den er jo helt omvendt en den han brukte i fjor. Jeg tror han angrer på at han anbefalte Drillo.


Skivebom halvorsen, hvis du ser nærmere på tråden ser du at alt dreier seg om usaklig kritikk mot drillo. Kritikk med snev av relavans passer ikke inn i denne tråden. ;)

Altså, det ejg med flere er lei er usaklig og ukonstruktiv kritikk mot drillo, jf, spesielt inlegget til Patrioten m.fl.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340