Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 20 jul 05, 16:57
Endret: 20 jul 05, 17:21
Jeg visste ikke at det var så mange geniale mennesker som var registrert på forumet her. Foruten oss "vanlige" mennsker er det en ære å kunne diskutere med så mange brukere med overnaturlige evner og spesielle yrker her. Noen har tydeligvis den ferdigheten at de kan gjøre seg om til fluer på veggen og dermed vite om alt som skjer inne i garderoben, på trenermøter og i spillersamtaler. Er også et par her som garantert har den ferdigheten at de klarer å lese andres tanker. Andre har ikke disse superevnene, men utnytter istedet sine spesielle yrker. Jeg tenker på å være hypnotisører som hypnotiserer hele trenerteamet slik at de røper alle fakta, eller særdeles gode psykologer med ekstrem kompetanse når det gjelder analysering av andre mennesker. Og til sist må vi ikke glemme enkeltes evne til å trekke konklusjoner, virkelig imponerende!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340