Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 00:00
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Tror nesten ikke det er sant. Tenk at det betyr mer for FFK-supporterne å bli kvitt Drillo, enn å få gode resultater.
Det er MANGE år siden FFK lå plassert midt på tabellen i vår øverste serie. Og det med halve laget på skadelista.


Hvem i hite h#¤%&"# tror du det var som fikk oss opp i TL?? Det var hvertfall ikke Drillo, han satt nemlig i NRK bygget og kritiserte FFK og Eggen stort sett annenhver helg. Den mannen er meget dyktig som trener for et landslag, det har han bevist. Men han har beklageligvis også bevist at han ikke kan trene klubblag. Bare se på Wimbeldon og Vålerenga. Tror nok man må innsse at Drillo hittil har surfet på Eggens verk, og at det nå kommer til syne hvordan han vil drive klubben. Er ikke videre imponert.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340