Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 16 jul 05, 22:24
Endret: 16 jul 05, 22:25
Opprinnelig postet av Olavesen

Det må vel begynne å demre snart vel. Drillo kunne ikke love Ringberg fast plass på laget... Drillo ville ikke la Ringberg bestemme taktikken, og muligens får han også fetere lønn der opp. De har jo penger til overs om da`n.

Litt hardt å begynne med hoderulling nå kanskje!? Ble skikkelig trist når jeg så tv2-sporten i går.


det må da kanskje begynne å demre litt for deg også da at media har slått stort opp om denne "drillo+arve ut" kampenjen selv om den knapt kan kalles en storm i et vannglass (for å bruke en klisje)..
:D
fotballsupportere styres av følelser (ihvertfall de aller fleste) og sier ting der og da uten å tenke så altfor mye igjennom på forhånd. ta f.eks i en kampsituasjon hvor man kan hudflette en spiller og ønske ham byttet ut, hvor samme spiller er gud og alt er glemt etter en scoring noen minutter senere..

takk og lov at det er slik sier jeg bare, ellers hadde det vært kjedelig på kamp.. fotball skal rive og slite litt i følelsene.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340