Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 jul 05, 21:13
Veldig interesant å lese dette Klokan, men jeg er litt i villrede hva du vil.

Du kommer fra en bakgrunn der slossing og juling var en del av det å være fotballsupporter og det er jo egentlig trist, det er ikke slik det skal være. Nå vant dere respekt som du sier, men du henviser her til virkelighet som er totalt ukjent for oss og virkemidlene dere måtte bruke er hinsides hva som er aksepterbart i norge. Vi har demokratiske spilleregler det er viktig å verne om, det er derfor det ikke er mye bråk på norske tribuner.

Og du kan debattere, snakke, skrive så mye du vil om denne saken, men må tåle å kanskje en dag kunne innrømme at du har tatt feil.

Jeg er ikke så sikker på at det er så mange som støtter ledelsen her, men at det er mange som mener at de ikke vet nok. Man kommer mye lenger ved å være diplomatisk og derved få folk til å høre på deg enn å skyte spurv med kanon.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340