Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 11:21
Endret: 17 jul 05, 11:22
Opprinnelig postet av DeKjök
Noe her som husker hva som skjedde da Eggen overtok? Noen 2 div FFK helter fikk beskjed om å dra og nye kom inn. Det kokte ganske så mye på forumet til FFK og FB da også. At Hjalmar måtte gå fex. Vel Ringberg var en av erstatterne.

Vi ser alle hvordan det gikk. Dersom Drillo har missfornøyde spillere i gruppa så kan han enten ta grep eller gå. Men Drillo er ingen feiging og har vært ute i mye, mye verre bråk før (ref. Wimbledon).

Klokan etterlyser at noe blir gjort når det er missnøye i spillergruppa, Ringberg er en av dem som har kritisert spillestil ol., kanskje også Risholt. Ser man noen tegn her? Det er også kommet inn nye forsterkninger.

Drillo henter inn spillere som han tror passer inn i det han vil, disse nye truer Ringberg og Risholt og de velger å gå.

Så Propellen: Nei, dette vet jeg ingenting om og det eneste jeg vet er din og Klokans side av saken.

Og kan dere nå lese hva Ringberg sier om overgangen i FB idag og derved innse at Mokkelbost ikke har gjort noe feil i akkurat denne saken?


ja fint du nevner denne episoden fra Wimbeldon. Kan du gi meg svar hvordan sluttet denne? og ja vålerenga ?

men nå skal jeg gi meg med kritikken. I morgen er ny kamp og jeg håper jeg tar feil.

Akuratt nå er jeg kjempefornøyd. Dinamo`s siste test før seriestart ....
4:0 foran 10 000 mennesker. Ja fotballen er tilbake i Zagreb etter at vi solgte vår kaptein til Hajduk i vinteren.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340