Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 jul 05, 19:23
Endret: 16 jul 05, 19:24
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Utrolig at supportere kan gå ut å skjelle ut ledere og trenere på denne måten uten å hvite hva de snakker om.


Men da er det fint vi har en som kan og vet alt da. Kan ikke du fortelle oss fakta, slik at vi heretter kan vite hva vi snakker om? Mokkelbost kommer vel neppe til å forklare det som har skjedd uansett.


Uansett, hva som har skjedd, dersom Mokkelbost faktisk har kommet med slike "Vi tvang han ikke ned på togstasjonen" uttalelser, så mener jeg det er en direkte usaklig måte å omtale en av sine egne spillere på. Første gang jeg så den uttalelsen så trodde jeg faktisk at dette var nok en ting media har vridd på, men nå begynner jeg nesten å lure.

Inntil videre velger jeg å forholde meg til følgende:
Ringbergs reaksjoner på direkten forteller meg at NOE har skjedd. Hva, og i hvor stor grad det er kritikkverdig, aner jeg som sagt ikke, men siden vi tydeligvis ikke vet hva vi snakker om, så oppfordrer jeg deg nok en gang til å redegjøre for faktaene.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340