Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 jul 05, 14:01
Endret: 17 jul 05, 14:04
Opprinnelig postet av Snusmumrikken
Ringberg fra NRK.no "Det har stått i avisen at det ble en del benkesitting til høsten så det er vel en stor del av grunnen".
Mokkelbost fra FB.no "Ringberg har gitt utrykk for at han ønsker seg vekk igjennom media".


Dersom Moklebust oppfattet at Ringberg gjorde dette via media burde han som
leder, etter min mening kommet seg ned fra sin høye hest, tatt kontakt med Ringberg og oppklart saker og ting.
En leder skal være samlende, oppklarende og virke som en motor, ikke til enhver tid ha behov for å vise sin styrke. "Du køddær ikke med meg...." holdningen, som jeg får inntrykk av at Arve styrer etter, er ikke den rette, for å skape et ÅPENT og sterkt fellesskap.

Opprinnelig postet av Snusmumrikken

Mokkelbost fra FB.no "Ringberg har gitt utrykk for at han ønsker seg vekk igjennom media".


Ser ikke bort fra at dette delvis kan være korrekt, men mer for å presse frem en reaksjon, og et nytt kontraktsforslag, fair, eller unfair??... Ringberg ønsket seg aldri vekk.

---------------------------

Macka fra start!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340