Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 jul 05, 09:07
Dersom valget hadde stått mellom Drillo & Eggen, hadde valget sagt seg sjøl.
KTE, han vil tross alt spille fotball, ikke kynisk være destruktivt.
Derfor mener jeg fortsatt, tiltross for enkelt små håp om at jeg har tatt feil; kast "Drillo" før han totalt ødelegger FFK.

Dersom FFk nå kjøper enda flere av spillere som passer inn i Drillo stilen blir jeg virkelig bekymra for :ffk:sin framtid.
Kanskje ikke rent resultat messig, vil nok leve en stund til i TL. Dette takket være at norsk fotball ikke har utviklet seg så mye de siste åra.
Men jeg tror at fotballen internasjonalt (og det kommer til norge også) har utviklet seg videre, og da heldigvis i en retning som består av mindre kynisme og mer mer ferdigheter.

Synes det er kjempetrist at en klubb som er blitt kjent under navnet "Aristokratene" for sin forfinete måte å spille fotball på, skal bli et "Kick & run" lag på sitt "Værste".


Ps. Ser at Tom A tar opp mitt gamle kick i F-B i dag, men jeg velger fortsatt å holde mine kommentar til denne spalta.


PS Fenomenet Egil Olsen er nok også en studie verdt1:
Hva skyldes at han så totalt forkaster den fotballen han sjøl i sin aktive periode stå for.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340