Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 07 jul 05, 13:41
Endret: 18 aug 05, 23:40
dette er en veldig god nyhet! og det er bare én ting styret kan gjøre nå - ansette KTE som hovedtrener neste år. gjerne med drillo i 25% stilling, for han har da gjort mye bra med laget siden han kom. det jeg har vært redd for er at drillo skulle ta over skuta etter KTE, som skulle dra til RBK, men nå ser det ut som om KTE ikke vil at det skal skje! lenge leve KTE!

kanskje det er fordi han har familien godt plantet i østfold og ikke vil flytte til trondhjem enda, eller kanskje han rett og slett heller vil se at "hans" FFK lykkes videre i tippeligaen og ikke det samme skjer som da han forlot Moss. heller det enn å gå til Rosenborg for å redde den synkende skuta der, og la FFK i stikken.

jeg tror grunnen til at han har jobbet så mye "overtid" i forhold til hans 25% stilling er at han ikke vil gi fra seg laget til Drillo, og jeg tror det er noe av grunnen til at vi ligger der vi gjør på tabellen nå og ikke enda lenger ned.

jeg er redd for hva som hadde skjedd hvis Drillo hadde tatt over helt, og mener det beste er en omvendt situasjon av det vi har i år.. 100% KTE + 25% Drillo = 125% festfotball!!


---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340