Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 05, 12:05
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvem er det som har beskyldt spillerene for dårlig arbeidsmoral denne våren? Jeg husker ganske godt. Spillerene, KTE og støtteapparatet fikk massiv kritikk etter vårsesongen i fjor.

8. plass og 16 poeng så langt med et halvt lag skadet til enhver tid synes jeg er imponerende.
Hadde FFK fått 3 poeng i hver kamp denne våren, tror jeg fortsatt noen hadde funnet noe å klage på.


begynner å gå lei sammenligninger fra tidligere sesonger.vi må konse på det som skjer nå,ikke hva vi gjorde/ikke gjorde sist sesong.ifjor fikk man da vel ikke klager på innsatsen??altså i form av taklinger,løping iherdig laginnsats??det var kvalitetene det skortet på.de kvalitetene haar vi nå denne vårsesongen.og vi som klager,klager vel faen ikke på antall poeng(selvom det også er iferd med å bli lite i forhold til bunnkollegaer).vi klager på innsatsen til gutta.viljen.vi klager på måten drillo utnytter/ikke utnytter lagets kvaliteter.vi klager på kjedelig,konstruktiv fotball.dritt lei at folk sammenløikner antall poeng og skylder på skader.det er vel kun piiroja som ikke har vært tilgjengelig denne sesongen.greit det har røyna på i det siste,men hvorfor klarer bare gutta å mobilisere i enkeltkamper(f.eks mot vif,lyn,tromsø,start)

dette er ikke et angrep på deg kanogvetalt.ikke misforstå.er bare så lei all misforståelsen.dere som er stolte av 16poeng på 13kamper,er dere fornøyd med måten poengene har kommet på?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340