Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 jul 05, 14:02
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
Ulf Berg sa til Radio Fredrikstad at de skulle ha møte i morgen om de skulle bruke bannert eller ikke.


Da får jeg vel ta med meg en kniv så jeg får skjært det i stykker.:eek:, i tilfelle de bestemmer seg for å bruke banner.:confused:
skjønner ikke deg der som er mot banner. er på tide å vekke opp dem gutta. Dem løper jo ikke i det hele tatt og det er få tall av dem som spiller som gidder å trå til. holder ikke meg at en eller 5 gjør det. Kommer det ikke noe banner blir fr.stadio straks en stadio med lite publikum på. Ingen gidder å se på gå fotball


Så du mener at det eneste som kan redde FFK er dette banneret? :confused::confused:

Banner er en fin ting, og det og vekke opp gutta kan også trengs.
Men man viser vel ikke støtte ved å si at vi kommer til å gi faen?
Det blir for dumt.

Grunnen til at FFK sliter er ikke at spillerne har bestemt seg for å være dårlige.
Det er jeg faktisk sikker på, selv om det virker som at mange tror at dette er tilfelle.
De vet at de har prestert dårlig en stund nå.
Fatter ikke da at noen kan tro at en slik sutrete tekst som er foreslått på dette banneret kan hjelpe.
Tror heller det gjør vondt verre.

Lag heller noen positive bannere med påskrift noe ala det Holters foreslo.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340