Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 jun 05, 11:56
Opprinnelig postet av keiko
jo da, men det å si medgangsupportere bare for at en har kommet til 5 busser og ikke 25 syns jeg ikke er rett sagt. kansje dem fleste ser for seg tap og derme lei av å reise dit.


Er det ikke det som eventuelt gjør dem til medgangssupporter da? De som ikke gidder å komme når sjansen for tap er stor.

Ellers så er jeg enig i at det blir litt teit å slenge ut det der medgangssupporter greiene, ikke fordi at det ikke er sant, for det er sant, er mange medgangssupportere! Men sånn er det i alle klubber, hvertfall i norge. Er sikkert 3-4 tusen FFK supportere som alltid vil være der(meg inkl.), mens resten vurderer sin ankomst opp mot underholdningsverdien. Når vi presterer drit dårlig i en kamp, så blir interessen nødvendigvis litt mindre for neste kamp. Er enige i at den "harde kjernen" er veldig viktig, om ikke uerstattelig, men "medgangssupporterne" er også viktige, fyller ikke stadion uten dem, så la oss slutte å disse de som går på fotballkamp for underholdnings skyld. Fotball er i underholdningsbransjen og da er det bare rett og rimelig at en del folk drar på kamp for å se laget sitt vinne og bli underholdt, ikke alle kan være like fanatisk opptatt av klubben(fotball) som noen av oss er og det bør vi respektere.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340