Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 mai 05, 18:04
Ett par småting angående lista:

Lasse Staw:
Mener han skrev under en treårskontrakt før denne sesongen.

Momo:
Tror faktisk han har kontrakt ut 2006 sesongen.
Mener å huske at han kommer tilbake til FFK etter ett år i Raufoss.

Peters:
Kontrakt ut 2006.

Lahai Fallay:
Er han fortsatt i FFK?


De det etter mitt syn haster mest med å forlenge med er:

Brian West.
Klassespiller når han er uten skade. Såpass skadeutsatt at vi burde finne en backup til ham i tillegg. Mulig vi allerede har det i McDonald, men han har jeg ikke sett spille selv.

Steinar Sørlie.
Har spilt overaskende bra i år.
Mener at han fortjener minimum ett år til, ikke minst for å få litt kontinuitet på keeperplassen. Regner nemlig med at Aleksander forsvinner og at FFK kjøper inn en ny konkurrent til Steinar. Kanskje Per Morten Kristiansen?

Pål André Czwartek.
God nok for FFK, men ikke eksepsjonelt god. Om man ikke henter inn en erstatter her så burde FFK tilby Pål en lenger kontrakt. Håper vel egentlig at han blir mest fordi at jeg har sansen for ham og fordi han har vært så lenge i FFK.... (Kanskje ikke god nok grunn men...:))

CostaRicanerne.
Her har jeg ærlig talt ikke gjort meg opp noen mening siden jeg aldri har sett disse i kamp.

Om FFK ikke har planer om å forsterke midtforsvaret til sommern så burde vi også forlenge kontrakten til Roger Helland.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340