Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mar 05, 10:06
Endret: 30 mar 05, 10:16
Det skinner i hvert fall grundig igjennom at researchen ikke har vært på topp hos vedkommende som har lagt frem dette.

I forsvar har vi et av Tippeligaens beste midtstoppere i Piiroja og Zivkovic, med Trondsen som back-up. På backplassene har vi to kjappe spillere som ikke står mye tilbake for de beste backene i Tippeligaen. Og dette skal oppsummeres med terningkast 3?

Jeg føler at vi i grunn stiller utrolig sterkt på midtbanen. Får vi en habil venstreving så har vi kanskje en Topp 3-midtbane i Norge. Og uten en venstreving så oser det også kvalitet av Risholt, som var en av de beste i Tippeligaen i fjor, Brenne og Enerly for å nevne noen. Slår Ramberg ut i full blomst igjen har vi solid back-up der også. Og dette gir de en skarve terningkast 2 på? Det er jo rett og slett patetisk. Her viser de ikke mye fotballforståelse.

Så mener de angrepet er bedre? Ringberg og West er et godt radarpar, men utover det så oser det ikke all verden av kvalitet av angrepet, men likevel mener VG at angrepet er bedre enn midtbanen. Ja, klar over at det som regel trengs fire gode midtbanespillere og kun to spisser, men syns likevel bredden på midtbanen er bedre...

Vi har to av Norges to beste trenere de siste årene i stallen, og det gir oss terningkast 4?

Under resurser skriver de:

Opprinnelig postet av VG

+ Har en unik støtte i byen både hos folket og næringslivet. Imponerende tilskuertall (og høye billettpriser) skuffer inn penger. Og i kulissene lurer fortsatt Terje Høili, med velfylt lommebok.

÷ Foreløpig et usselt stadion som begrenser det enorme inntektspotensialet, spesielt på VIP-siden


Det de skriver her faller på sin egen urimelighet. Skulle nesten tro man kunne balansere et budsjett på VIP-tribunene. Og hva har så et usselt stadion med resurser å gjøre? Og hvilke utslag vil dette gjøre for denne sesongen uansett? Det er jo ikke lenge til vi flytter til ny stadion...

Konklusjon:

Det lyser klart igjennom hvor mye denne eksperten legger treningskampene til grunn. Hadde FFK vunnet samtlige hadde vi sikkert fått en plass 4-5 plasser høyere. Skeptisken til Drillo lyser også igjennom. Greit, ingen vet helt hvor han står når det gjelder å lede en klubb. Men hvorfor tror alle at det kommer til å gå dårlig? Hvorfor er det overhodet ingen som tror dette kan bety noe positivt for klubben? De fleste avisene, og andre forståsegpåere, bruker Drillo som skalkeskjul for å sende FFK langt ned på tabellen.

Jeg gleder meg til å lese vurderingen av de andre lagene, spesielt Start. Tipper de kommer til å få mye skryt for midtbanen, kun fordi de har fått Nyarko som er blitt hypet opp litt i media. Det er i grunn hele Start, medias nye kjæledegge?

Gleder meg også veldig til å se hvorfor de plasserer Bodø/Glimt foran oss, et lag som egentlig ikke har forsterket noen ting, og ikke har de beste økonomiske vilkårene.

Mange sier at nå kommer den vanskelige andresesongen for FFK og Hamkam. Hvor er det vanskelige førstesesongen til Start hen? De har jo ikke bevist en dritt i Tippeligaen så langt, de har vunnet noen treningskamper mot TL-lag ja, men senest tapte de mot Bryne.

Og hva tilsier egentlig at Odd skal ligger foran oss? De har jo en enda dårligere vinter enn oss ettersom jeg forstod.

Men de får bare komme med sine eksperttips, hvert år har jo samtlige lag gjort disse tipsene til skamme. Lagene de tror kan gjøre det bra, gjør det motsatte, og lag de dømmer nord og ned blir jo de som gjør det bra...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340