Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 mar 05, 16:56
Endret: 05 mar 05, 16:57
Folkens rolig. Ajg var kjempeflink til å skrive referatet men dere vet alle at orda på papiret høres ut mye hardere enn i ordentlig sammenheng. For å si det sånt så at han ba meg å holde kjeft var mer i "kampens hete" enn meningen. Mannen beklaget for dette etterpå også. så jeg ser ingen krise her. Tvertimot er det greit å ha et så livlig menneske i klubben. Håper bare at har er lik i klubben slik han var i går. En kremmer må jeg si. tror faktisk vi kommer til å ha det bra med han Arve. Ble kanskje litt for ivrig for å overbevise oss i går men som sagt det er inenting i veien av å ha ivrige folk i klubben. At han kaller "innsamlinga" for "nødagregat" skjønner jeg også. hvorfor? Tenk dere selv? Etter par måneder i "stolen" skal han takke ja til penger fra supporterere. Da er det like greit å pakke saker og si nei jeg klarer ikke å skaffe dem selv. La mannen gjøre jobben sin så ser vi hva som skjer etterhvert.
Jeg mistet motet? Nei da.Jeg synes det var like mye "kraftsalver" fra meg og du skulle hørt meg synge etter møtet ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340