Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 mar 05, 13:08
Det som er bra med slike møter er at ting blir mye klarerere når en får forklaring fra innside og ikke bare avisa. jeg ble veldig kritisk med tanke på prøvespill for han brasse keeper men når en tenker på denne måten klubben tenker så skjønner jeg godt at det ble gjort . Tenk dere selv . menageren hans kom og sa her har jeg en keeper som var landslagsspiller. jeg betaler oppholdet dere kan se ham spille. Og tenk om han var god da? Få en gratis keeper fra blå himmel. det hadde faktisk vært gullkjøp det. og en ting til da.... Vi snakker om mesterskap og kamp i toppen. først må vi se hvem har vi å møte der og hvor disse klubber kommer fra. Bergen, trondheim, stavanger, Oslo ... dette vil igjen si steder med dobbelt så stor populasjon enn lille Fredrikstad. Logikken sier selv at jo større poppulasjon mer muligheter til at det finnes flere pengesterke folk ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340